Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Program lojalnościowy

Program lojalnościowy

Rób zakupy, zbieraj punkty i wymieniaj na rabaty! Wprowadzamy punkty lojalnościowe, aby nagradzać naszych wiernych klientów.

Za każdą wydaną złotówkę otrzymujesz 1 punkt. Kiedy uzbierasz wystarczającą ilość punktów, będziesz mógł je wymienić na rabat na swoje zakupy! Dzięki naszym punktom lojalnościowym robienie zakupów w naszym sklepie staje się jeszcze bardziej opłacalne. Pierwsze punkty otrzymasz już po rejestracji - 50.

Jakie rabaty mogę otrzymać za zgromadzone punkty?

  • Każde 100pkt to 3,30zł rabatu
  • 1000pkt to 30,30zł rabatu, itd.

Regulamin

Oto ogólne informacje na temat programu lojalnościowego sklep.railscale.com.pl

Program lojalnościowy railscale.com.pl umożliwia zdobycie punktów, które można wymienić na rabaty, na przykład kolejowe modele, w zamian za dokonywanie zakupów w sklepie.

Uczestnictwo

  1. Uczestnikami programu lojalnościowego są zarejestrowani klienci sklepu internetowego railscale.com.pl

Zasady naliczania punktów 

  1. Punkty przyznawane są na podstawie wartości pieniężnej zamówienia. Klienci otrzymują punkty (oznaczone jako "oczekujące") w momencie składania zamówienia według następującego wzoru:

X = wartość punktowa zamówienia, w którym 1 zł = 1 pkt (np. jeśli wartość zamówienia wynosi 190,5 zł, liczba punktów zdobytych w zamówieniu wynosi 190,5).

  1. Liczba punktów nie jest zaokrąglana do wartości całkowitych.
  2. Punkty nie są naliczane od kosztów przesyłki zamówienia.
  3. Punkty są reprezentowane jako liczby wymierne.

  4. Zastrzegamy sobie prawo do odjęcia punktów za produkty zwrócone.

Przelicznik wartości zamówienia na punkty

Przelicznik wartości zamówienia na punkty jest używany do naliczania punktów (oznaczonych jako "oczekujące"), które klienci otrzymują w momencie składania zamówienia. Zasada naliczania punktów zgodnie z przelicznikiem wartości zamówienia na punkty została omówiona w sekcji "Zasady naliczania punktów" tego regulaminu.

Typy / statusy punktów

  • punkty oczekujące -  to punkty przyznane klientowi automatycznie po złożeniu zamówienia, które czekają na weryfikację ze strony firmy. W zależności od wyniku weryfikacji, punkty mogą uzyskać status "zaliczone" lub "anulowane". Punkty oczekujące nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego klienta.
  • punkty zaliczone - to punkty, które zostały zatwierdzone przez firmę po sfinalizowaniu transakcji zakupu. Punkty te są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego klienta.
  • punkty anulowane - to punkty, które nie przeszły pomyślnie weryfikacji i zostały anulowane z powodu np. braku wpłaty lub nieodebrania produktów w określonym czasie. Punkty te nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego klienta.
  • punkty wykorzystane - to punkty, które klient wykorzystał do zapłaty za zamówione produkty. Punkty te są uwzględnione w saldzie punktowym klienta automatycznie po dokonaniu płatności nimi za zamówienie. Punkty wykorzystane są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego klienta.

Weryfikacja punktów

  1. W przypadku weryfikacji punktów, dokonujemy zmiany statusu punktów oczekujących przypisanych do danej transakcji na jeden z dwóch statusów: "zaliczone" lub "anulowane".
  2. Ważne jest, aby pamiętać, że zmiana statusu punktów z oczekujących na zaliczone lub anulowane jest nieodwracalna.

  3. Proces weryfikacji punktów trwa do 21 dni od daty złożenia zamówienia.

  4. Punkty oczekujące zostaną zaliczone, gdy transakcja zostanie sfinalizowana, czyli otrzymamy zapłatę i dostarczymy towar, a towar nie zostanie zwrócony.
  5. Punkty oczekujące zostaną anulowane, gdy nie dojdzie do transakcji (np. brak wpłaty w określonym przez nas czasie 7 dni od daty złożenia zamówienia).

Saldo punktów klienta

1. Saldo punktów klienta jest obliczane według następującego wzoru:

  • saldo punktów klienta = suma punktów zaliczonych - suma punktów wykorzystanych
2. Klient może wykorzystywać jedynie punkty określone jako saldo punktów klienta.
3. Wraz z dokonaniem zakupu saldo punktów zmniejsza się o liczbę wykorzystanych punktów.
4. Saldo punktów jest wykorzystywane automatycznie przy składaniu kolejnego zamówienia w przypadku kliknięcia opcji - wykorzystaj saldo punktów.
5. Wszystkie produkty, które są dostępne do wymiany za punkty lojalnościowe znajdują się w menu "Produkty za punkty".
6. Przy zamówieniu zostanie wykorzystana liczba punktów z salda punktów wybrana przez użytkownika w trakcie dokonywania zamówienia pod warunkiem, że saldo punktów jest większe od ilości wykorzystywanych punktów.
7. Saldo punktów może być zmienione przez administratorów systemu w przypadku anulowania zamówienia.
8. Każdy zarejestrowany i zalogowany klient otrzymuje informacje o aktualnym stanie salda punktowego oraz możliwości rabatów.
9. Punkty są wymienialne wyłącznie na produkty dostępne za punkty.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu